مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-17اجتماعي

امروز و فردا در کدام استان های کشور برف می بارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور طی روز های آینده گفت: امروز دوشنبه سامانه بارشی که به کشور وارد شده در شمال غرب، - کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی روز های آینده پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور طی روز های آینده گفت: امروز دوشنبه سامانه بارشی که به کشور وارد شده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال استان های فارس و بوشهر، استانی های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی سبب بارش باران و برف می شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: اواخر وقت امروز برای شمال شرق برف باران و وزش باد را داریم و در مناطق جنوبی کشور رعد و برق را خواهیم داشت.

خوزستان و ایلام نیز طی امروز با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک مواجه هستیم.

سه شنبه در شمال شرق بارش پراکنده باران را داریم و بعد از آن این سامانه از کشور خارج می شود و موج بعدی چهارشنبه وارد کشور خواهد شد که باعث می شود مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های واقع در دامنه های زاگرس و ارتفاعات البرز بارش برف و باران را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فردا در کدام استان های کشور برف می بارد؟

امروز و فردا در کدام استان های کشور برف می بارد؟