مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-17اجتماعي

جاده های کردستان لغزنده است با احتیاط رانندگی کنید


سرهنگ عیسی گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون با وجود اینکه بارش برف در محورهای منتهی به شهرستان سروآباد از جمله سروآباد - کامیاران، سروآباد هورامان و مریوان به بانه خفیف گزارش شده اما تردد در برخی نقاط این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین محورهای منتهی به سنندج از جمله مریوان - سنندج، کامیاران - سنندج، دیواندره - سنندج و دهگلان به سنندج بویژه در محدوده گردنه صلوات آباد نیز شاهد بارش برف، مه گرفتگی و در برخی نقاط بارش باران هستیم که این ع وامل باعث کندی ترددها شده است.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه این پدیده های جوی موجب کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ها شده است، یادآور شد: توصیه می شود رانندگان هنگام تردد علاوه بر اینکه زنجیر چرخ همراه داشته باشند فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رییس اداره نظارت بر جاده های راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان نیز در ارتباط با وضعیت راه های ارتباطی اصلی و فرعی استان گفت: راه ارتباطی سنندج - دیواندره، دهگلان - سنندج و سقز - بانه بیشترین شدت بارش برف را دارند.

دانش زندی افزود: همچنین محور سنندج - دیواندره در محدوده گردنه خرکه با دید افقی حداکثر 50 متر و محور دیواندره - سقز محدوده زرینه و اوباتو، سنندج - کامیاران محدوده گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کردستان لغزنده است با احتیاط رانندگی کنید

جاده های کردستان لغزنده است با احتیاط رانندگی کنید