مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-17فرهنگي

عکاسان قم از سطح فنی بالایی برخوردارند


ابراهیم سلیمانی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها و کارگاه های آموزش عکاسی و نقد عکس افزود: انجمن عکاسان استان به طور منظم هر هفته جلسه نقد عکس با حضور عکاسان و استادان این رشته هنری برگزار و به بررسی آخرین آثار و فنون عکاسی می پردازد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی قم، وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علیمه و همچنین بافت سنتی استان، ظرفیت ها و سوژه های عکاسی بی بدیلی درقم وجود دارد که استفاده از ظرفیت هنرمند عکاس استان برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی قم ضروری است.

رییس انجمن عکاسان قم با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر عکاسی دراستان بوده ایم، اظهار داشت: عکاسان استان در ثبت و انتشار هنرمندانه ظرفیت های استان ظرفیت ممتازی دارند.

سلیمانی، برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره های بین المللی در استان و بررسی آثار برگزیده این جشنواره ها، موجب شده تا عکاسان استان دانش خود را با معیارهای رایج و روز دنیا در این رشته بسنجند و دانش فنی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به برگزاری هفت دوره نمایشگاه از آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس خیام در این استان گفت: به دلیل اینکه آثار این جشنواره به صورت فنی به دقت مدیریت می شود و با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان قم از سطح فنی بالایی برخوردارند

عکاسان قم از سطح فنی بالایی برخوردارند