مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-17اقتصادي

از مشکل بزرگ بازاریابی تا بی مهری با بخش خصوصی!


شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند که برای تحقق رونق تولید به دنبال اتخاذ راهکارهای افزایش تولید باشیم و در بخش کشاورزی که بار مهمی از تولید کشور را به دوش می کشد سیاست افزایش تولید در واحد سطح با تاکید بر بهره برداری حداقلی از منابع آبی مورد تاکید است.

- ایسنا/مرکزی شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند که برای تحقق رونق تولید به دنبال اتخاذ راهکارهای افزایش تولید باشیم و در بخش کشاورزی که بار مهمی از تولید کشور را به دوش می کشد سیاست افزایش تولید در واحد سطح با تاکید بر بهره برداری حداقلی از منابع آبی مورد تاکید است.

در این میان، چندسالی است روی آوردن به کشت گلخانه ای و انتقال کشت از فضای باز به فضای سرپوشیده و گلخانه ها برای بهره وری بیشتر موضوع مهمی است که به دلیل نقاط قوت بالای این رویکرد دنبال می شود.

افزایش تولید در واحد سطح، افزایش کیفیت محصول تولیدی به دلیل رصد و کنترل دقیق آفات و بیماری ها و کاهش شدید مصرف سموم شیمیایی، کاهش چشمگیر مصرف آب به دلیل بسته بودن محیط و جلوگیری از هدر رفت آب از راه های مختلف تبخیر، استفاده از روش های مکانیزه آبیاری همانند بوم آبیاری، نوار آبیاری و قابلیت کشت در اراضی غیر قابل کشت مانند شوری خاک و فقر مواد غذایی در خاک با استفاده از سیستم هیدرو پونیک از جمله مزایای کشت گلخانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکل بزرگ بازاریابی تا بی مهری با بخش خصوصی!

از مشکل بزرگ بازاریابی تا بی مهری با بخش خصوصی!