مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-17اجتماعي

آرزوی 40 ساله اهالی شهیدآباد روی ریل مهاجرت بر باد رفت


اهالی روستای شهیدآباد قلعه گنج در جنوب کرمان، 40 سال است که چشم انتظار 4 کیلومتر راه دسترسی مناسب هستند و علی رغم وجود بسترهای مناسب (آب و خاک حاصل خیز ) جهت اشتغالزایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، روستای شهیدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قلعه گنج با قدمت بیش از 50 سال ساکنانش در سایه غفلت مسئولان در حال مهاجرت هستند.

روستای شهیدآباد دارای 4 شهید سرافراز و چندین جانباز و آزاده قهرمان است، نبود امکانات رفاهی مناسب از جمله مهمترین آنها که راه دسترسی است از مشکلات این منطقه است و 40 سال است که اهالی این روستا چشم انتظار 4 کیلومتر راه دسترسی مناسب هستند و علی رغم  وجود بسترهای مناسب (آب و خاک حاصل خیز ) جهت اشتغالزایی، شهروندانش یکی پس از دیگری مجبور به ترک روستا هستند.

 متاسفانه طی 20 سال اخیر قریب به 40 خانوار، روستای آبا و اجدادی خود را به دلیل نبود امکانات رفاهی از جمله راه دسترسی مناسب ترک کرده و به زندگی شهری روی آوردند و یا به روستاهای همجوار مهاجرت کردند.

مجید محمدی از ساکنان روستا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روستای ما دارای منابع آبی غنی است به طوری که آب شرب قریب به 15 روستا همجوار از شهیدآباد تامین می شود ولی جاده دسترسی و معابر روستای شهیدآباد وضعیت بسیار اسفناک و نامناسبی دارند به طوری که با هر بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی 40 ساله اهالی شهیدآباد روی ریل مهاجرت بر باد رفت

آرزوی 40 ساله اهالی شهیدآباد روی ریل مهاجرت بر باد رفت