مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:452020-02-17اجتماعي

برگزاری یادواره شهدا در مدارس مزین به نام شهدا در اسدآباد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح ملی لاله های روشن گفت: این طرح در اکثر مدارس شهرستان در دست اجرا بوده و در این برنامه در تمامی مدارسی که به نام شهدا مزین هستند، - یادواره شهدا برگزار می شود.

غلامرضا همایی لطیف در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در دو مرحله تعداد 300 نفر از دانش آموزان دختر اسدآبادی به اردوهای راهیان نور مناطق غرب و جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: به زودی در مرحله سوم نیز 200 نفر از دانش آموزان برادر به اردوهای راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد بیان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 65 درصد فعال بوده و برای سال آینده آماده افتتاح و بهره برداری است.

همایی لطیف همچنین در رابطه با پروژه کانون فرهنگی تربیتی شهرستان نیز خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های شاخص آموزش و پرورش شهرستان از 10 سال پیش به علت نبود اعتبار غیرفعال و راکد باقی مانده بود که با پیگیری های انجام شده مجدد فعال شده است.

وی یادآور شد: طرح فوق با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال حاضر فعال بوده و براساس قول های مساعد در سال آینده سرانجام پس از 18 سال انتظار افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدا در مدارس مزین به نام شهدا در اسدآباد

برگزاری یادواره شهدا در مدارس مزین به نام شهدا در اسدآباد