مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:402020-02-17اقتصادي

بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید


وقتی یک قانون و دستورالعمل در بانک ها برای حمایت از واحدهای تولیدی، اجرا می شود، بانک دیگر نمی تواند به گونه ای دیگر عمل کند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: وقتی یک قانون و دستورالعمل در بانک ها برای حمایت از واحدهای تولیدی، اجرا می شود، بانک دیگر نمی تواند به گونه ای دیگر عمل کند.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی در ارتباط با طرح های تولیدی که تورم بر آنها تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: می توان از طریق تسهیلات به این طرح ها کمک کرد و باید توجه داشت که قبل از بهره برداری از طرح های تولیدی هر گونه تسهیلات اعطایی به عنوان سرمایه ثابت محسوب می شود.

استاندار ایلام گفت: در واگذاری وثایق ، باید توجه داشت که این وثایق متناسب با تسهیلات، باشد و در این رابطه می توانیم بر اساس دستور العمل های موجود اقدام کنیم اما در این مسیر نیازمند حمایت از و مساعدت بانک ها هستیم و امیدواریم با طرح ها و متقاضیانی که فعال هستند و کار را به موقع انجام می دهند همکاری بیشتر داشته باشند.

سلیمانی بر حمایت از کارآفرینان فعال و پای کار تاکید و تصریح کرد: وقتی کارآفرینی در مدت 5 ماه طرحی را به بهره برداری می رساند نشان می دهد که او کننده کار است و باید از طرف دستگاه های اجرایی و بانکی مورد حمایت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید