مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:402020-02-17اقتصادي

بازرسی از بازار همدان باید منجر به رضایت مردم شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر نظارت جدی بر بازار همدان در ایام پایانی سال گفت: بازرسی از بازار همدان باید منجر به رضایت مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پور مجاهد شامگاه یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان با تاکید بر نظارت جدی بر بازار همدان عنوان کرد: بازرسی از بازار همدان باید منجر به رضایت مردم شود.

وی با بیان اینکه بازرسان نباید در برابر تخلف های صنفی کوتاه بیایید چراکه باید رضایت مردم جلب شود، گفت: عملکرد قوی بازرسان موجب نظم و انسجام بازار و ضعف و مماشات آنها با متخلفان منجر به افسار گسیختگی و افزایش قیمت ها خواهد شد.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه هیچکدام از اقلام مصرفی مردم در آستانه عید نوروز افزایش قیمت ندارند و نرخ اجناس موجود در بازار به شدت کنترل می شود، گفت: دلسوزی و دقت، لازمه کار بازرسان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه همدان شهر گردشگری است و علاوه بر تأمین نیاز مبرم استان همدان باید به فکر مایحتاج مسافران در تعطیلات نوروز هم باشیم، ادامه داد: شیفت بندی نانوایی ها در سطح شهرها و روستاها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

پورمجاهد با بیان اینکه لیست نانوایی های فعال در ایام نوروز اطلاع رسانی شود تا مسافران و مردم برای تهیه نان معطل نمانند، اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از بازار همدان باید منجر به رضایت مردم شود

بازرسی از بازار همدان باید منجر به رضایت مردم شود