مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:302020-02-17سياسي

فرهنگیان نقش موثری در گرم کردن تنور انتخابات دارند


دانش آموزان و فرهنگیان از مهم ترین اقشار تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور از جمله انتخابات هستند، بنابراین باید در گرم شدن تنور انتخابات تلاش کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان و فرهنگیان از مهم ترین اقشار تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور از جمله انتخابات هستند، بنابراین باید در گرم شدن تنور انتخابات تلاش کنند.

اقبال عباسی شامگاه گذشته 27 بهمن ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کم تحرکی در بین دانش آموزان یک موضوع بسیار جدی است، اظهار کرد: قطعا این آمار بر اساس بررسی های علمی استخراج شده است، بنابراین باید نتایج آن در برنامه ریزی های سال های آتی مدنظر قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای ارائه خدمت در هر جامعه ای نیاز است اعتماد بین خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان شکل بگیرد، اما در برخی مواقع نیز اجبار از ملزومات به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو در 4 حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: 732 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این استان هستند و بیش از 73 هزار رای اولی در این استان در مجموعه آموزش و پرورش قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان نقش موثری در گرم کردن تنور انتخابات دارند

فرهنگیان نقش موثری در گرم کردن تنور انتخابات دارند