مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:052020-02-17سياسي

قانون شفافیت مالی در انتخابات پیش رو اثربخشی ندارد


سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان به قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: - ایسنا/گیلان سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان به قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: قانون مذکور خوب و کارگشاست، اما از نظر فراهم بودن ساز و کارهای اجرای قانون در انتخابات پیش رو اثربخشی ندارد.

احمد قنبریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین نظر شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان، اظهار کرد: 202 نفر در نهایت تایید شدند که انصراف چند نفر طی روزهای اخیر کاندیداهای گیلان را به 197 نفر رساند.

وی با بیان اینکه انصراف کاندیداها تا روز انتخابات ممکن است، افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در گیلان 75 نفر انصرافی هستند و حدود 50 درصد رد صلاحیت و عدم احراز شدند و بیش از 50 درصد در میدان رقابت حضور دارند.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان اخلاق انتخاباتی را یک اصل دانست و تصریح کرد: متاسفانه رعایت اخلاق انتخاباتی هم از سوی کاندیداها، هم از سوی هواداران و هم از سوی رسانه ها باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شفافیت مالی در انتخابات پیش رو اثربخشی ندارد

قانون شفافیت مالی در انتخابات پیش رو اثربخشی ندارد