مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 03:352020-02-17ورزشي

مریدان مقاومت همراه با اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها در شامگاه 29 بهمن


مسؤول بسیج دانشجوی استان یزد از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان با توجه به شهادت سردار سلیمانی با عنوان «مریدان مقاومت» همراه با اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها در شامگاه 29 بهمن در سالن ورزشی امام علی (ع) یزد خبر داد.

- علی پور میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان یزد از پنج سال پیش به ریاست رییس دانشگاه یزد و عضویت مسؤولین دانشگاه های استان و نهادهای مربوطه کار خود را آغاز کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان یزد هدف از تشکیل این ستاد را برنامه ریزی باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی استان در قالب های متنوع فرهنگی عنوان کرد.

پور میرزایی افزود: تاکنون در یک سال گذشته 25 یادواره شهدا در سطح دانشگاه های استان یزد برگزارشده است و اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان با توجه به شهادت سردار سلیمانی با عنوان مریدان مقاومت همراه با اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها شامگاه 29 بهمن ساعت 18:30 در سالن ورزشی امام علی (ع) یزد به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

وی با گرامیداشت شهادت شهید دانشجو امیرحسین قربانی در سانحه هوایی اخیر گفت: بر این اساس آمار نهایی شهدای دانشجوی استان 135 شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریدان مقاومت همراه با اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها در شامگاه 29 بهمن

مریدان مقاومت همراه با اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها در شامگاه 29 بهمن