مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 23:152020-02-16دانش

علوم شناختی با استقبال جامعه دانشگاهی همراه است


رشته علوم شناختی یک «علم» است که با روش ها و معیارهای علمی سر و کار دارد و این رشته با استقبال جامعه دانشگاهی همراه بوده است که باید به طور متمرکز بر روی گسترش و ترویج این علم فعالیت انجام شود.

- سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه علوم شناختی در افزایش رشد علمی کشورتاثیر مستقیم دارد، گفت:   اگر علوم شناختی در مراکز علمی ترویج پیدا کند دستاوردهای بسیار ممتاز و خوبی را به همراه می آورد.

علوم شناختی میان دانشگاه های علوم پزشکی، صنعتی و علوم انسانی ارتباط معنادار ایجاد می کند و در واقع  رابطه تکنولوژی و انسان را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

*علوم شناختی با روش ها و معیارهای علمی سر و کار دارد وی افزود: علوم شناختی یک علم است که با روش ها و معیارهای علمی سر و کار دارد و این رشته با استقبال جامعه دانشگاهی  همراه بوده است که باید به طور متمرکز بر روی گسترش و ترویج این علم فعالیت انجام شود.

* علوم شناختی در جهش اطلاعات نقش آفرینی می کند معتمدی تصریح کرد: معتقدم رشته علوم شناختی می تواند در حوزه توسعه زیرساخت های علم و فناوری به عنوان یک جهش اطلاعات نقش آفرینی کند در واقع یکی از مسیرهای رسیدن به دانشگاه نسل سوم گسترش همین رشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم شناختی با استقبال جامعه دانشگاهی همراه است

علوم شناختی با استقبال جامعه دانشگاهی همراه است