مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-16سياسي

ساماندهی مسائل معیشتی و اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است


رییس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد که مسائل اقتصادی و معیشتی باید در دستور کار و اولویت مجلس یازدهم باشد.

- مجتبی آرین منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اصلاح طلبان می توانند با ارائه لیست در شهرستان های خراسان رضوی باعث گرم شدن تنور انتخابات شوند.

رییس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات به ویژه در حوزه های انتخاباتی شهرستان ها و داغ شدن رقابت انتخابات مشروط به حضور رقیب از جناح مخالف است.

وی با اشاره به در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تقویت بخش انتخابی و حضور همه جریان های سیاسی در رقابت انتخابات می تواند باعث مشارکت بالای مردمی در صحنه انتخابات شود.

آرین منش با اشاره به عدم بهره گیری جناح های مختلف سیاسی گفت : این مردم هستند که با انتخاب افراد اصلح و ورود نماینده های پاک دست به مجلس می توانند مجلسی را انتخاب نمایند که به طور واقعی در رأس امور باشد و با نظارت مستمر خود بر دستگاه های اجرایی بتواند جلوی تخلفات، اختلاس ها و زدوبندهای سیاسی اقتصادی را بگیرد.

رییس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی بیان کرد: اصلاح طلبان با حمایت قاطع خود در انتخاب رییس جمهور و دولت تدبیر و امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مسائل معیشتی و اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است

ساماندهی مسائل معیشتی و اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است