مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-16فرهنگي

هیئت انتخاب دومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، اعضای هیات بازبین دومین جشنواره تئاتر استانی وتار کردستان معرفی شدند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: جشنواره در دو بخش اصلی و کودک ونوجوان برگزارمی گردد که در بخش اصلی 18 اثر از شهرستان های مختلف استان جهت حضور دراین دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

شهرام میرزایی ادامه داد: سنندج با 6 اثر، بیجار با 3 اثر، دهگلان و دیواندره و بانه هرکدام با 1 اثر، سقزبا 2 اثر و قروه با 4 اثر در مجموع 18 اثر بخش اصلی را تشکیل می دهند که از دوشنبه 28 بهمن ماه به مدت سه روز توسط هیئت بازبین متشکل از فریدون حامدی، مدیا ذاکری و صابر نیک بخت به صورت حضوری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: براساس جدول تنظیمی دوشنبه 28 بهمن ماه نمایش های سمفونی مردگان و در از سنندج و بعد ازظهر ساعت 15 نمایش زندگی به سبک آتون از دهگلان و از ساعت 17 نمایش های عطف به سبز ، همه چیز در باره آقای ف، کاغذ باطله و 1988 از قروه مورد ارزیابی هیئت انتخاب قرار می گیرد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان ادامه داد: سه شنبه 29 بهمن ماه ساعت 10 نمایش نشستم میان آرزوها در دیواندره، ساعت 16 نمایش باغ آرزوها در بانه و از ساعت 19 نمایش های یک روز بهتر و مزدا هزار و 600 از شهرستان سقز توسط هیئت داوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت انتخاب دومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان معرفی شدند

هیئت انتخاب دومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان معرفی شدند