مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:202020-02-16سياسي

قداست لباس روحانیت / یکسان بودن رفتار و گفتار طلاب


عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تأکید بر لزوم یکسان بودن رفتار و گفتار طلاب در جامعه، گفت: لباس روحانی که معمم باشد در نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

- ایسنا/لرستان عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تأکید بر لزوم یکسان بودن رفتار و گفتار طلاب در جامعه، گفت: لباس روحانی که معمم باشد در نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آیت الله سیدمحمد غروی امروز در دفتر امام جمعه خرم آباد، اظهار کرد: موقعیت حضرت فاطمه زهرا(س) استثنایی است و باید این گونه باشد، نطفه فاطمه زهرا(س) با میوه بهشتی بنا نهاده شده است.

وی با ذکر این مطلب که بعد از پیامبر(ص)، جبرییل مأمور بود مطالبی را برای فاطمه زهرا(س) بیان کند و این چنین مصحف فاطمه(س) شکل می گیرد، اضافه کرد: دخت نبوت، برای زنان و مادران اسوه تمام عیار است.

غروی با تأکید بر این که عالم کامل، عالمی است که با علم خود زندگی می کند، ادامه داد: در بیانی از نبی مکرم اسلام(ص) آمده است که جایگاه عالمی که به علم خود عمل می کند مانند جایگاه شهدا و صدیقین است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که رسالت و وظیفه طلاب بعد از ملبس شدن، سنگین می شود، به قداست لباس روحانیت اشاره کرد و افزود: لباس روحانیت در نزد مردم جایگاه خاصی دارد و باید به رسم و رسوم این لباس پایبند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قداست لباس روحانیت / یکسان بودن رفتار و گفتار طلاب

قداست لباس روحانیت / یکسان بودن رفتار و گفتار طلاب