مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-16سياسي

ریشه کن کردن فساد در جامعه نیازمند تقویت روحیهٔ عدالت خواهی است


نمایندهٔ ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعهٔ قزوین گفت: ریشه کن کردن فساد و ناامن کردن فضای جامعه برای مفسدان، نیازمند تقویت روحیهٔ عدالت خواهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، نمایندهٔ ولی فقیه در استان قزوین در نخستین جلسهٔ شورای سیاست گذاری و هماهنگی فعالیت های مهدوی گفت: مردم با دیدن عدالت به فرهنگ مهدوی روی می آورند و ضروری است عدالت خواهی محور برنامه های این حوزه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اهمیت مهدویت و انتظار ظهور در ادیان و مذهب تشیع به صورت جدی مطرح بوده اما امروز به دلیل جدی تر شدن تقابل ایمان و کفر، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عابدینی افزود: جبههٔ کفر با رسانه های خود تلاش می کند یأس و ناامیدی را در عالم القا کند، در حالی که آیات و روایات آینده ٔ روشنی از جهان ترسیم کرده است و لازم است تلاش کنیم تا آیندهٔ جهان از منظر قرآن و روایات به درستی ترسیم شود.

امام جمعهٔ قزوین خاطرنشان کرد: در اسلام منابع بسیار محکمی وجود دارد که از آیندهٔ امیدوارکنندهٔ جهان سخن گفته است و بخشی از آن ها در عصر ما بروز و ظهور یافته است، اگرچه نباید زمان و افراد را در عصر آخرالزمان معرفی کرد اما باید وعده های امیدوارکنندهٔ قرآن و روایات را تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کن کردن فساد در جامعه نیازمند تقویت روحیهٔ عدالت خواهی است

ریشه کن کردن فساد در جامعه نیازمند تقویت روحیهٔ عدالت خواهی است