مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-16سياسي

نمی توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم/به برجام رای دادم و حمایت کردم


نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده کاری جز نماینده مجلس بودن ندارم، اما باز میزان رای مردم است و مردم باید ببینند و قضاوت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، شمس الله شریعت نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات دوره یازدهم کاملا متفاوت شروع شد و شاید سرانجام آن هم متفاوت باشد، اظهار کرد: تلاش ما برای نماینده و صدای مردم بودن است و اقدامات مثبتی صورت گرفت که برخی  از آنها متحولانه بود.

وی به مالکیت مردم و بنیاد علوی، موضوع مازندران غربی که خواست مردم است، اشاره و تصریح کرد: پشتیبانی از مسؤولان و یا انجام رساندن بسیاری از پروژه های مختلف شهرستان را انجام دادم و همیشه به دنبال وحدت و انسجام برای خدمت بودم بودم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای دانشکده ملاصدرا، مجتمع فرهنگی امین در کتالم، فرودگاه رامسر و بخش های مختلف تلاش شد که به صورت کلیپ و کتابچه نیز عرضه شده است.

وی با بیان اینکه مردم از اقتصاد، تبعیص و بی عدالتی شاکی هستند، گفت: رسانه ها باید در مردم انگیزه ایجاد کنند برای آمدن پای صندوق های رای آنها را ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم/به برجام رای دادم و حمایت کردم

نمی توانیم خود را به مردم تحمیل کنیم/به برجام رای دادم و حمایت کردم