مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-16اقتصادي

مصوبه برقراری عوارض برای صادرات سیب درختی لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی پس از تصویب مصوبه برقراری عوارض صادراتی برای سیب درختی در مکاتبه و رایزنی با وزارت صنعت، - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی پس از تصویب مصوبه برقراری عوارض صادراتی برای سیب درختی در مکاتبه و رایزنی با وزارت صنعت، معدن و تجارت، خواستار لغو این مصوبه جهت جلوگیری از متضرر شدن چرخه صادرات و از دست رفتن بازار های هدف صادراتی استان شده بود.

بر این اساس امروز مصوبه مذکور لغو شد.

همچنین پیش از این آذربایجان غربی آمادگی خود را برای تأمین سیب مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان اعلام کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ شهریاری پیش از این نیز در نشست ویژه صادرات سیب با حضور تشکل های صنفی صادرکنندگان، باغداران و سردخانه داران استان با اشاره به روند مطلوب صادرات سیب اظهار داشته بود: با پیگیری های انجام گرفته و رفع موانع متعدد صادراتی، روند صادرات سیب استان مطلوب است.

وی با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر برقراری عوارض صادراتی برای محصول سیب درختی به منظور تنظیم بازار شب عید می گوید: در همان لحظات اولیه تصویب این مصوبه مراتب اعتراض استان را به وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه برقراری عوارض برای صادرات سیب درختی لغو شد

مصوبه برقراری عوارض برای صادرات سیب درختی لغو شد