مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-16سياسي

اسامی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با صدور پیامی لیست نهایی منتخبین خود در حوزه های مختلف این استان را اعلام کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم اقتصاد، فرهنگ، پیشرفت علمی و مسائلی از این قبیل بسیار مهم است اما اساس همه ی این مسائل انتخابات است چرا که اگر انتخابی عمومی، قوی و درست انجام شود، همه ی مشکلات به تدریج حل خواهد شد.

مقام معظم رهبری ملت ایران که امروز عزیز و سربلند در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار ایستاده است، بیش از 40 سال مقاومت تحت رهبری های امامین انقلاب و تقدیم هزاران شهید و حضور مستمر در صحنه های مختلف به این جایگاه رسیده است.

انتخابات همواره یکی از شاخص های مردمی بودن نظام بوده که دشمن برای کمرنگ کردن آن تلاش می نماید، اما ملت با هشیاری و اطاعت از فرامین رهبری این وظیفه ی سیاسی را با شکوه و عظمت خاص انجام داده و دشمن را ناکام گذاشته و آماده است در دوم اسفند نیز بعد از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق و رشد انقلابی خود را پای صندوق های رأی به رخ جهانیان بکشد.

در راستای برگزاری باشکوه این حماسه و به منظور وحدت نیروهای انقلابی و ولایی استان: اولاً با همفکری و همدلی نیروهای انقلابی و تشکل های ارزشی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تشکیل و از حدود 6 ماه قبل ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد

اسامی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد