مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:162020-02-16اقتصادي

800 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در روستاهای استان بوشهر در دست اجراست


مسعود خشایی روز یکشنبه درآیین معرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: همچنین عملیات ساخت 43 هزار مترمکعب پروژه آب شیرین کن نیز در این استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر 624 روستا وجود دارد که از این تعداد 463 روستا معادل 98 درصد جمعیت روستایی استان از شبکه آبرسانی برخوردار هستند.

خشایی تاکید کرد: در زمان حاضر همه شهرهای استان بوشهر از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و 30 درصد جمعیت شهرهای این استان از خدمات فاضلاب استفاده می کنند که این مهم رو به افزایش است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور گفت: در یکسال اخیر اقدام های مهم در حل مشکلات آبرسانی استان انجام شده است که باعث شد تابستان گذشته این استان با کمترین تنش آبی روبرو شود و بدون شک تابستان پیش رو نیز با کمتر مشکل پشت سر گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه شرکت های آبفای شهری و روستایی به صورت یکپارچه و با تحت یک مدیریت از این پس فعالیت می کنند گفت: در شهرها و روستاهای استان بوشهر طرح های مهم آبرسانی با پشتیبانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و مسئولان استانی انجام می شود.

خشایی با اشاره به ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری اظهار داشت: شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی برای ارتقای راندمان کار و سرعت بخشیدن به فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در روستاهای استان بوشهر در دست اجراست

800 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در روستاهای استان بوشهر در دست اجراست