مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-16سياسي

نماینده مجلس نباید پنهان کاری کند/نگرانی فزاینده مردم از استخدام های بی ظابطه


کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا گفت: مردم از تبعیض و بی عدالتی و استخدام های بدون ضابطه در سال های اخیر نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون برگزار شد.

مهدی روشنفکر در جمع مردم شهرستان مارگون، اظهار داشت: حضور فعالانه و آگاهانه در انتخابات امری لازم و ضروری بوده و غفلت در عدم شرکت گناه است زیرا با این حضور باید سرنوشت مردم را تعیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مواهب کم نظیر الهی از جمله نفت و گاز، جنگل، آب، جاذبه های کم نظیر گردشگری است، افزود: به دلیل سوء مدیریت ها از قافله توسعه عقب افتاده ایم و نتوانسته ایم این ظرفیت ها به کمک توسعه بیاوریم.

روشنفکر با اشاره به اینکه آبشار بهرام بیگی و بهار سقاوه دل هر گردشگری را می رباید، ابراز کرد: گردشگری به عنوان یکی از اولویت های توسعه تنها روی کاغذ مانده است و خبری از افزایش سهم این مهم در اقتصاد استان نیست.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه شاخص های توسعه حرفی برای گفتن نداریم، ادامه داد: متأسفانه افزایش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی در بعضی نقاط، دستاورد انتصاب مدیران فامیلی و انتخاباتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس نباید پنهان کاری کند/نگرانی فزاینده مردم از استخدام های بی ظابطه

نماینده مجلس نباید پنهان کاری کند/نگرانی فزاینده مردم از استخدام های بی ظابطه