مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:072020-02-16سياسي

معاون دادگستری فارس : پیشگیری از وقوع جرم در حد شعار باقی مانده است


احمد رحمانیان روز یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان فسا با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم باید فراگیر شود گفت: برخی بر این باورند که پیشگیری فقط بر عهده دستگاه قضایی،اطلاعاتی و انتظامی است در حالی که پیشگیری از وقوع جرم برعهده همه دستگاه ها و نهادها می باشد.

رحمانیان ضمن قدردانی از اقدامات فعالان عرصه پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی، آنان را سربازان جنگ نرم خواند و افزود: پیشگیری از وقوع جرم نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد و این امر باید از طریق روش های نوین علمی پیگیری شود و استمرار یابد.

کاهش 12 درصدی طلاق در استان فارس وی در ادامه افزود: لازم است بین همه دستگاه ها و نهادهای امر پشگیری از وقوع جرم مشارکت بین بخشی ایجاد شود و آثارآن ارزیابی شود که همه این موارد نیازمند افراد عالم، دلسوز و متعهد است که دراین شهرستان نمونه این افراد را مشاهده می کنیم و در سال جاری شاهد کاهش 12 درصدی طلاق بوده ایم و درسایر حوزه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز شاهد توفیقات قابل توجه ای بوده ایم.

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با بیان این که برخی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، آن را از تمام انقلاب های جهان متمایز می کند، عنوان کرد: بیشتر انقلاب ها یا به انحراف کشیده شده و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادگستری فارس : پیشگیری از وقوع جرم در حد شعار باقی مانده است

معاون دادگستری فارس : پیشگیری از وقوع جرم در حد شعار باقی مانده است