مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:072020-02-16اقتصادي

نمایشگاه بهاره بجنورد در 280 عرفه دایر می شود


امین قربانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت نوروز، در مرکز استان از 14 اسفندماه به مدت 10 روز در محل نمایشگاه بین المللی بجنورد برپا و کالاهای مختلف هم در آن با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می شود.

وی در باره جلوگیری از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال اولویت با عرضه کالاهای ایرانی است و صرفا از بین تولید کنندگان دارای مجوز و یا عاملان و نمایندگی های واحد های تولیدی معتبر استفاده می شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ساز و کار نظارت دقیق و مستمر بر کیفیت، مرغوبیت و نحوه قیمت گذاری کالاها و خدمات ارائه شده نیز پیش بینی شده است.

وی در باره واگذاری غرفه های نمایشگاه به اصناف و بومیان استان گفت: ساز و کارهای لازم برای انتخاب واحد های صنفی و صنعتی متقاضی شرکت در نمایشگاه با تاکید بر استفاده از ظرفیت اتحادیه های صنفی و انجمن های تولیدی استانی تعیین شده است.

قربانی تصریح کرد: حدود 90 درصد واحدهای مشارکت کننده بومی استان خواهند بود.

وی در باره برگزاری نمایشگاه بهاره در سایر شهرهای استان گفت: برای برگزاری این نمایشگاه در شیروان و جاجرم اعلام آمادگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بهاره بجنورد در 280 عرفه دایر می شود

نمایشگاه بهاره بجنورد در 280 عرفه دایر می شود