مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 14:302020-02-16دانش

ثبت نام راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی بجنورد آغاز و تا 3 اسفند ادامه دارد


محمد امین فرقانی، مسئول اردوی راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت نام کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آغاز شده است و تا 3 اسفند ادامه دارد.

- مسئول راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از آغاز ثبت نام راهیان نور این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیروان و آشخانه نیز می توانند در این کاروان ثبت نام کنند.

محمد امین فرقانی، مسئول اردوی راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: ثبت نام کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آغاز شده است و تا 3 اسفند ادامه دارد.

فرقانی با اشاره به هزینه 50 هزار تومانی ثبت نام انفرادی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام گروه 3 نفرع 37 هزار تومان و هزینه گروه پنج نفره 25 هزار تومان است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: کاروان خواهران 20 اسفند و برادران 21 اسفند راهی این سفر با برکت خواهند شد که مدت سفر یک هفته تخمین زده شده است.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی شهرستان های آشخانه و شیروان نیز می توانند در این کاروان حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی بجنورد آغاز و تا 3 اسفند ادامه دارد

ثبت نام راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی بجنورد آغاز و تا 3 اسفند ادامه دارد