مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 14:302020-02-16سياسي

اولین کارگاه آموزشی 5 آذر گرگان در پیام نور گلستان برگزار شد


با همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان گلستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین کارگاه آموزشی پنج آذر سال 57 گرگان در سالن اجتماعات این دانشگاه برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در این کارگاه آموزشی که با حضور اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن تشریح ابعاد مختلف قیام پنج آذر مردم گرگان براساس اسناد تاریخی گفت: قیام مردم گرگان که گویی همه مردم شهر و روستاها به تاسی از پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی به خیابان آمده بودند، نشان داد که این منطقه جایگاه ویژه ای در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دارد.

وی تصریح کرد: چنین قیام هایی که باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 شد باید به خوبی در جامعه معرفی شود.

تاریخ نگار انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مردم با مشاهده تیراندازی ماموران متفرق شدند اما نیروهای ستمشاهی آنان را به گلوله بستند و درگیری را به سطح شهر کشاندند، گفت: پنج آذر گرگان پیوست قیام 15 خرداد بود و نقش مردم گرگان را در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ترسیم می کند.

این نخستین بار است که این واقعه به صورت آکادمیک در محیط دانشگاهی استان گلستان مورد تدریس قرار می گیرد چنانچه دیگر مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کارگاه آموزشی 5 آذر گرگان در پیام نور گلستان برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی 5 آذر گرگان در پیام نور گلستان برگزار شد