مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 14:302020-02-16سياسي

45 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس گیلان مشارکت دارند


استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی دو هزار و 559 شعبه اخذ رأی حوزه شهری و روستایی در این استان، گفت: 45 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس گیلان مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر یکشنبه در همایش عوامل اجرایی، نظارت و برگزاری انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی گیلان در سالن همایش شهدای ناجا با بیان اینکه از سال 58 انتخابات توسط مردم برگزار و نظارت می شود، اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی بوده و به لحاظ برگرفته شدن آن از شرع و مقدسات اسلام در دنیا کم نظیر و بی بدیل است.

استاندار گیلان تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های توسعه سیاسی و استقرار جوامع مردم سالاری برگزاری انتخابات است و باعث پیشگیری از استبداد ارکان حکومتی و دولتی می شود.

وی با بیان اینکه مشارکت موثر و حداکثری مردم موجب تقویت هم بستگی و وحدت ملی می شود و انسجام ملی حاصل شده از این حضور سبب امنیت ملی پایدار می شود، افزود: برای دولت بسیار مهم است که ارکان انتخابات شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به نحوه شایسته صورت گیرد.

زارع با تاکید بر اینکه رقابت های سیاسی که زمینه ساز انتخاباتی پویا شده نباید باعث بروز کشمکش شود، گفت: باید با حفظ انسجام و وحدت موجب تقویت و عزت ایران اسلامی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس گیلان مشارکت دارند

45 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس گیلان مشارکت دارند