مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-16سياسي

برگزاری ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت ایران


شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی و مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی با همکاری کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، «ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را 29 بهمن ماه 1398 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع نظام بانکی در خدمت تولید برگزار می شود و سخنرانان اصلی آن، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران، علی نصیری اقدم دبیر علمی همایش و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و عادل پیغامی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) هستند.

  این همایش با همکاری بسیج دانشجویی و هر ساله در بهمن ماه، در ایام مقارن با سالگرد تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد.

همایش اقتصاد مقاومتی در هر سال، یک موضوع را محور قرار داده و در قالب نشست های کارشناسی، مقالات سیاستی و تعامل با مسئولین، به آن می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت ایران