مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-16سياسي

نقش کارآمد «هنر» در مبارزه با موادمخدر نباید کمرنگ شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: با توجه به نقش کارآمد هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر نباید توجه به تولیدات فاخر در این بخش در اردبیل کمرنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر اسحاقی ظهر یکشنبه در هشتمین کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل نقش تأثیرگذار و کارآمدی که برای هنر در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر متصور هستیم، نباید تولیدات فاخر در این بخش در اردبیل کمرنگ شود.

وی افزود: انتقال مفاهیم بازدارنده و فرهنگ سازی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت فرهنگ و هنر بسیار سود بخش بوده و این مهم وظیفه هنرمندان و فعالان فرهنگی را دشوار می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر لزوم ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه نیز تأکید کرد و ادامه داد: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل سیاست ها و اهداف ابلاغی از سوی وزارتخانه را در بین جامعه هدف به خصوص قشر جوان جامعه اجرایی کرده و امیدواریم به نتایج قابل قبولی در این بخش دست یابیم.

اسحاقی تصریح کرد: چنانچه سرمایه گذاری های انجام یافته در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد فرهنگی و هنری همراه شود مطمئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کارآمد «هنر» در مبارزه با موادمخدر نباید کمرنگ شود

نقش کارآمد «هنر» در مبارزه با موادمخدر نباید کمرنگ شود