مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-16سياسي

تدارک 1389 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس در گلستان


مدیرکل سیاسی انتخابات استاندار گلستان از ایجاد 1389 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا ملک حسینی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد یک هزار و 389 صندوق اخذ رای در سطح استان گلستان تدارک دیده شده است.

* 289 شعبه اخذ رای سیار در سطح گلستان در نظر گرفته شد وی تصریح کرد: از تعداد یک هزار و 389 صندوق اخذ رای تعداد یک هزار و 100 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان به صورت ثابت و تعداد 289 شعبه اخذ رای به صورت سیار است.

مدیرکل سیاسی انتخابات استاندار گلستان ابراز کرد: از تعداد یک هزار و 389 صندوق شعبه اخذ رای تعداد 585 شعبه شهری و 804 شعبه روستایی در سطح استان گلستان در نظر گرفته شده است.

ملک حسینی اظهار کرد: از تاریخ 24 بهمن ماه جاری تبلیغات کاندیداهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گلستان آغاز شد که این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

* تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و باشکوه در گلستان اندیشیده شد وی خاطرنشان کرد: کاندیداها موظف هستند که به قوانین انتخاباتی احترام بگذارند تا شاهد یک انتخابات پرشوری در استان گلستان را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 1389 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس در گلستان

تدارک 1389 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس در گلستان