مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-16بين الملل

متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما هستیم اما...


وزیر امورخارجه کانادا با بیان اینکه متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما به ایران هستیم گفت که این کار از نظر فنی امکان پذیر نیست و بهترین راه انتقال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی به کشوری ثالث است.

- وزیر امورخارجه کانادا با بیان اینکه "متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما به ایران هستیم" گفت که این کار از نظر فنی امکان پذیر نیست و بهترین راه انتقال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی به کشوری ثالث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنسوا فیلیپ شامپین وزیر امورخارجه کانادا در گفت وگو با رادیو بی بی سی درباره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران و درخواست کشورهای مرتبط از تهران برای تحویل جعبه های سیاه هواپیما گفت: پس از 30 روز تلاش باید به راه حلی دیگر فکر کرد و ما می دانیم که فرانسه آخرین تجهیزات برای رمز گشایی این جعبه ها را در اختیار دارد.

این کار همچنین می بایست به شکل کاملا شفاف و درست انجام شود.

شامپین در پاسخ به سوالی درباره موضع تهران مبنی بر اینکه خواستار انتقال فن آوری رمزگشایی جعبه های سیاه به ایران شده است، گفت که این کار امکان پذیر نیست، چراکه تجهیزات این کار چیزی نیست که بتوان آن را درون یک چمدان قرار داد و منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما هستیم اما...

متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما هستیم اما...