مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-16ورزشي

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن فراتر از نیاز کشور


ظرفیت تولید ریل در ذوب آهن اصفهان فراتر از کل نیاز کشور به این محصول استراتژیک است و بنابراین نیازی به واردات آن نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، علیرضا صالح با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت با منصور یزدی زاده مدیرعامل و محمد زارع پور اشکذری عضو هیات مدیره شرکت و تنی چند از دیگر مسئولین ذوب آهن دیدار و گفت وگو کرد.

صالح در این دیدار طی سخنانی گفت: بنده از سالیان گذشته با ذوب آهن اصفهان و بخش های مختلف آن آشنایی داشتم، امروز از دستاوردهای جدید این شرکت بازدید خوبی صورت گرفت؛ ذوب آهن اصفهان در گذشته به عنوان قطب تولید مقاطع ساختمانی کشور شناخته می شد اما امروز سبد متنوع  تولیدات آن علاوه بر مقاطع محصولات دیگر مانند انواع ریل، ورق سازه های فولادی و .

را نیز شامل می شود و بسیار خوشحال هستم که این شرکت مادر صنعتی روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

رییس سازمان خصوصی سازی افزود: پروژه تولید ریل یکی از آرزوی های کشور بود و برای توسعه زیر ساخت ها این محصول وارد می شد اما هم اکنون محصول استراتژیک ریل مطابق با استانداردهای روز دنیا در ذوب آهن اصفهان تولید می شود که افتخار بزرگی برای ایران اسلامی به شمار می رود؛ امروز از نزدیک بالغ بر 10 هزار تن ریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن فراتر از نیاز کشور

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن فراتر از نیاز کشور