مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:502020-02-16سياسي

آماده سازی 60 سازه تبلیغاتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه11 ، کورش خرد در این باره گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی 60 جایگاه با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر تهران برای نصب تبلیغات کاندیداها در معابر و میدان های اصلی مرکز شهر .

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه دوم اسفند برگزار خواهد شد؛ از آماده سازی 60 سازه تبلیغاتی برای استفاده کاندیدا ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه11 ، کورش خرد در این باره گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی 60 جایگاه با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر تهران برای نصب تبلیغات کاندیداها در معابر و میدان های اصلی مرکز شهر تهران جانمایی و نصب شده است.

خرد با بیان این که سازه ها در ابعاد 150*400 در محل هایی نصب شده اند که دارای دید عمومی باشند ؛ افزود: با هدف پرشور تر کردن انتخابات، بنرهای تبلیغاتی سازمان زیبا سازی نیز در سطح منطقه اکران خواهند شد.

همچنین از سوی کمیته تبلیغات اطلاع رسانی و سرمایه های اجتماعی منطقه 11 محتوای تبلیغاتی تهیه و چاپ شده است که طی این هفته در سطح محدوده و شبکه های اجتماعی اکران می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 60 سازه تبلیغاتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز شهر تهران

آماده سازی 60 سازه تبلیغاتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز شهر تهران