مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:252020-02-16اقتصادي

ذات مالیات بر ارزش افزوده عدم تحمیل هزینه به فعالان اقتصادی است


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه امور مالیاتی است، گفت: ذات مالیات بر ارزش افزوده عدم تحمیل هزینه به فعالان اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز مهدلو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه پایان بهمن ماه آخرین فرصت استفاده پزشکان از کارتخوان و ثبت نام در سامانه مالیاتی است، اظهار داشت: تا قبل از اینکه تفاهم نامه ای در خصوص ثبت نام پزشکان به منظور بخشودگی جرایم منعقد شود حدود 42 درصد آنها ثبت نام کرده بودند که پس از آن این روند افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: حتی در روزهای جمعه نیز امکان ثبت نام برای پزشکان فراهم بود و با استقبال پزشکان مواجه شد، بیش از سه هزار و 680 پزشک از 6 هزار 829 پزشک یعنی 54 درصد پزشکان در سامانه مالیاتی ثبت نام کرده اند.

البته ما متوجه شدیم جامعه آماری ما ایراد دارد، تعدادی از اصناف تحت عنوان پزشک ثبت نام کرده بودند و در حال اصلاح این آمار هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، با بیان اینکه پزشکانی که مطب ندارند نیاز به نصب دستگاه کارتخوان هم ندارند، بیان داشت: پزشکانی که مستقیم از مردم پول دریافت نمی کنند لازم نیست کارتخوان داشته باشند و آنها نیز از آمار پزشکانی که باید کارتخوان دریافت کنند کم خواهند شد و انتظار می رود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذات مالیات بر ارزش افزوده عدم تحمیل هزینه به فعالان اقتصادی است

ذات مالیات بر ارزش افزوده عدم تحمیل هزینه به فعالان اقتصادی است