مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-16دانش

مهلت تمدید شده کنکور امشب پایان می پذیرد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت تمدید شده ثبت نام در کنکور 99 در ساعت 24 امشب یکشنبه 27 بهمن ماه خبر داد.

- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت تمدید شده ثبت نام در کنکور 99 در ساعت 24 امشب یکشنبه 27 بهمن ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت تمدید شده ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1399 به منظور پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های با آزمون دانشگاه آزاد ساعت 24 امشب یکشنبه 27 بهمن به اتمام می رسد و جاماندگان در این مهلت تمدید شده می توانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت نام رشته های با آزمون دانشگاه ها برای سال 1399 همزمان با شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

توکلی با بیان این که تعداد 980 هزار و 865 داوطلب در آزمون سراسری سال 99 شرکت کردند، گفت: گزینش دانشجو در رشته های با آزمون کنکور سراسری 99 بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تمدید شده کنکور امشب پایان می پذیرد

مهلت تمدید شده کنکور امشب پایان می پذیرد