مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-16ورزشي

مرکز تشخیص زودهنگام سرطان تیپ یک در کرج افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر حسین کریم ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز تشخیص زودهنگام سرطان تیپ یک شهید سبحانی در شهر کرج که شامل ارائه خدمات تخصصی کولپوسکوپی (زنان)، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و اسپیرومتری است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به کمک خانواده شهید سبحانی توانستیم این مرکز خیریه را در البرز افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات در خصوص بیماریابی، آموزش، اسکیرینینگ و تشخیص های اولیه بیماری های سرطانی در حوزه فرهنگ سازی خیرین و کمک به بیماران نیازمند با راه اندازی این مرکز شاهد خواهیم بود که الگوی خوبی از نوع دوستی و انسان دوستی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: این مرکز به مرکز تیپ یک سرطان معروف است، در اینجا کار اصلی پیشگیری و آموزش به افراد در معرض خطر است و در کنار آن با دستگاه کارهای تشخیص سرطان را داریم تا با شناخت بیماری سرطان در مراحل اولیه ضمن درمان به موقع از هزینه های بعدی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه کرد ایجاد این مجموعه و خرید دستگاه های آن بوده است، گفت: خیرین این مجموعه بنا دارند در آینده یک مرکز بزرگ نیز در زمینه پیشگیری و درمان سرطان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیص زودهنگام سرطان تیپ یک در کرج افتتاح شد

مرکز تشخیص زودهنگام سرطان تیپ یک در کرج افتتاح شد