مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-16بين الملل

تظاهرات هنگ کنگی ها علیه مراکز قرنطینه مخصوص مقابله با شیوع کُرونا


صدها معترض هنگ کنگی امروز(یکشنبه) برای دومین روز متوالی با تجمع در این دولتشهر به طرح تبدیل چند ساختمان مسکونی به مراکز قرنطینه مربوط به مظنونان به ابتلا به ویروس کُرونا اعتراض کردند.

- صدها معترض هنگ کنگی امروز(یکشنبه) برای دومین روز متوالی با تجمع در این دولتشهر به طرح تبدیل چند ساختمان مسکونی به مراکز قرنطینه مربوط به مظنونان به ابتلا به ویروس کُرونا اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه هنگ کنگ تا همین چند وقت پیش برای چندین ماه متوالی شاهد تظاهرات فعالان حامی دموکراسی علیه تضعیف آزادی ها در این دولتشهر بود حالا بحران مربوط به شیوع ویروس کُرونا یک جبهه جدید را برای معترضان گشوده است.

این در حالی است که جریان کلی اعتراض ها در هنگ کنگ به دلیل نگرانی بسیاری از مردم از شیوع کُرونا و ماندن آنها در خانه از ترس این ویروس تا حد زیادی فروکش کرده است.

گزارش شد که حدود 100 معترض با به چالش کشیدن هوای بارانی در ناحیه فوتان واقع در حوزه موسوم به مناطق جدید هنگ کنگ، جایی که مقامها قرار است یک مجتمع مسکونی جدید احداث شده با یارانه دولتی را تبدیل به مرکز قرنطینه برای مظنونان به ابتلا به ویروس کُرونا کنند، اقدام به برپایی تظاهرات کردند در حالی که نیروهای پلیس ضد شورش نیز کنار ایستاده و نظاره گر آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هنگ کنگی ها علیه مراکز قرنطینه مخصوص مقابله با شیوع کُرونا

تظاهرات هنگ کنگی ها علیه مراکز قرنطینه مخصوص مقابله با شیوع کُرونا