مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-16پزشكي

بیش از 25 تن موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد


دکتر سید مهدی طباطبایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این موادغذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: 44 هزار و 46 مورد بازدید در این مدت از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شدکه علاوه بر کشف موادغذایی فاسد،92 واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تعداد بازدید از سامانه های آبرسانی تحت پوشش را 2 هزار و 346 مورد عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت بهداشت آب آشامیدنی، علاوه بر انجام 87 هزار و 108 مورد کلرسنجی 2 هزار و 850 مورد نمونه برداری میکروبی از آب در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در این مدت انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه گویای 190 به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 25 تن موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

بیش از 25 تن موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد