مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-16اقتصادي

افزایش 100 درصدی تولید خودرو در آذر و دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید زرندی در مراسم افتتاح سالن مجموعه سازی بدنه خودرو یکی از شرکت های خودروسازی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، - معاون وزیر صمت از افزایش 100 درصدی تولید خودرو در کشور در ماه های آذر و دی و افزایش 140 درصدی واگذاری خودرو در این دو ماه نسبت به ماه های مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید زرندی در مراسم افتتاح سالن مجموعه سازی بدنه خودرو یکی از شرکت های خودروسازی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: به کسانی که قصد دلالی در این بازار را دارند اخطار می دهیم که در این بازار بزودی متضرر خواهند شد.

وی افزود: دولت قصد دارد با وضع مالیات بر عایدی سرمایه که مقدمات آن در مجموعه وزارت صنعت نهایی شده از کسانی که بیش از یک خودرو دارند مالیات دریافت کند و کسانی که اقدام به خرید بیش از یک خودرو با هدف کسب سود و دلالی کنند، قطعاً متضرر خواهند شد.

زرندی افزود: دولت و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف ایجاد نهضت داخلی سازی و حمایت از کالای بومی، هزار و 165 میلیون یورو خرید کالای خارجی از تولیدات صنایع داخلی را در سال جاری هدف گذاری کرد که 275 میلیون یوروی آن سهم بخش صنعت خودرو بود و خوشبختانه این هدف تاکنون محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی تولید خودرو در آذر و دی

افزایش 100 درصدی تولید خودرو در آذر و دی