مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-16سياسي

حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پررنگ بودن مفهوم عدالت در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پررنگ بودن مفهوم عدالت در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند.

پرویز توسلی زاده امروز(27 بهمن) در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه، با بیان اینکه در دادگستری کرمانشاه اعتقاد داریم یکی از راه های تحقق عدالت در دسترس بودن مسئولین است، گفت: سطح دسترسی مردم استان به مسئولین قضایی به حدی است که کسی در استان پیدا نمی شود که درخواستی نزد مقامات قضایی داشته باشد و دسترسی به مقامات نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسلی زاده اشاره ای هم به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان داشت و افزود: مسئولین دادگستری استان به طور مکرر در مساجد حضور دارند و مطالبات حقوقی مردم را می شنوند و دستورات قضایی لازم را می دهند.

توسلی زاده سپس با بیان اینکه مفهوم عدالت در هیچ دوره ای در کشور ما به اندازه دوران انقلاب اسلامی به واقعیت نزدیک نبوده، گفت: اگرچه ممکن است مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کس به خلاف عدالت اعتقاد ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند

حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند