مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-16سياسي

لیست حزب اعتدال و توسعه در برخی حوزه های انتخابیه خراسان رضوی


اولین بیانیه انتخاباتی و اعلام حمایت حزب اعتدال و توسعه از کاندیداهای مورد حمایتش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان خراسان رضوی صادر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی اولین بیانیه انتخاباتی و اعلام حمایت حزب اعتدال و توسعه از کاندیداهای مورد حمایتش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان خراسان رضوی صادر شد.

در بیانیه حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی آمده است؛ حزب اعتدال و توسعه ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم مبنی بر برکات برگزاری انتخاباتی پرشور بویژه در کمک به مدیریت بهینه شرایط ویژه کشور و کم اثر کردن حداکثری دسیسه های شوم دشمنان خارجی، از ملت شریف و بزرگوار ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی می خواهد به رغم ناخرسندی از برخی کاستی ها، با مشارکتی حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارند.

شورای استانی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت و شخصیت همه کاندیداها و پس از برگزاری جلسات متعدد تصمیم گرفت در آن دسته از حوزه های انتخابیه که کاندیدای مقبول این حزب توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت شده لیست ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست حزب اعتدال و توسعه در برخی حوزه های انتخابیه خراسان رضوی

لیست حزب اعتدال و توسعه در برخی حوزه های انتخابیه خراسان رضوی