مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-16فرهنگي

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر اکبر رادی


پوستر و جدول برنامه های دومین جشنواره تئاتر کبر رادی طراحی و منتشر شد و بر این اساس مشخص شد که سه اثر در بخش رادیو رادی و سه اثر در بخش صحنه ای (مونولوگ) در این جشنواره اجرا می شوند.

- پوستر و جدول برنامه های دومین جشنواره تئاتر کبر رادی طراحی و منتشر شد و بر این اساس مشخص شد که سه اثر در بخش رادیو رادی و سه اثر در بخش صحنه ای (مونولوگ) در این جشنواره اجرا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از امور ارتباطات رسانهای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در بخش رادیو رادی جشنواره، روز چهارشنبه 30 بهمن نمایش محاق به کارگردانی رضا داداشی از قزوین، روز پنج شنبه اول اسفند نمایش شب به خیر جناب کنت به کارگردانی مرتضی صادقیان از آمل و روز جمعه دوم اسفند ماه نمایش آهسته با گل سرخ به کارگردانی شیرین سپه راد از تهران اجرا میشود.

این آثار همگی ساعت 15:30 و در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می روند.

بر پایه این گزارش، بخش صحنهای(مونولوگ) دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی نیز میزبان سه اثر به اسامی صدای غمگین یک پرنده نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی عباس غفاری است که ساعت 17:30 روز چهارشنبه 30 بهمن، گل های پژمرده نوشته مهدی میر باقری و کارگردانی فریدون محرابی که ساعت 17:30 روز پنج شنبه اول اسفند و رود رادی نوشته و کار ابراهیم پشتکوهی است که ساعت 17 روز جمعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر اکبر رادی

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر اکبر رادی