مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-16ورزشي

تماشای مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و راهیاب مریوان رایگان است


قهرمان بیرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار عصر امروز از ساعت 16 با قضاوت محمدرضا درفش در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

وی بیان کرد: درب ورودی سالن غدیر ارومیه از ساعت 14 امروز برای ورود تماشاگران و هواداران والیبال دوست این شهر باز خواهدبود.

وی با ابراز تاسف از درگذشت فرزند حمزه زرینی بازیکن فصل جاری تیم شهرداری ارومیه، ادامه داد: این دیدار به منظور همدردی با این والیبالیست عضو تیم، با یک دقیقه سکوت و نثار فاتحه به روح فرزند حمزه زرینی آغاز خواهد شد.

محمدرضا درفش با کمک احسان شرکایی امر داوری این دیدار را بر عهده دارند و حمید حق بین و نادر انصاری ناظران فدراسیون در این مسابقه هستند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر کشور امروز در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود خاتم اردکان پیروز شد.

رقابت های لیگ برتر والیبال امسال با حضور 13 تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و راهیاب مریوان رایگان است

تماشای مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و راهیاب مریوان رایگان است