مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-16اقتصادي

یکهزار و 217 طرح اشتغال روستایی لرستان تسهیلات ارزان گرفتند


علی آشتاب روز یکشنبه در سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر لرستان افزود: 223 میلیارد تومان به متقاضیان این طرح ها پرداخت شده که به بهره برداری کامل بیش از پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: کارآفرینی و تجلیل از کارآفرینان سیاست اصلی دولت است چراکه معرفی الگوهای موفق باعث ترویج فرهنگ کار و تولید می شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ کار گفت: این مهم از دغدغه های مسوولان است و هر سال بهترین ها در زمینه نو آوری، ابداعات، اختراعات، کاهش مصرف و هزینه های تولید را انتخاب می کنیم که این رسالت در لرستان با تلاش همه جانبه و کار جهادی کارآفرینان دنبال می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در خصوص طرح کارورزی دانش آموخته های دانشگاهی گفت: یکهزار و 105 نفر در واحدهای تولیدی مشغول کار شده اند و در زمینه طرح یارانه دستمزد نیز تعهد 950 نفری استان با معرفی یکهزار و 800 نفر نیروی کار 20 تا 35 ساله ی دیپلم تا دکترابه واحدهای تعاونی محقق شده است.

آشتاب تصریح کرد: همچنین از مجموع 124 میلیارد تومان اعتبار تخصیص برای اشتغال نهادهای حمایتی بهزیستی کمیته امداد امام (ره) و بنیادشهید و امور ایثارگران نیز تاکنون 99 میلیارد تومان به 2 هزار و 694 طرح پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار و 217 طرح اشتغال روستایی لرستان تسهیلات ارزان گرفتند

یکهزار و 217 طرح اشتغال روستایی لرستان تسهیلات ارزان گرفتند