مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-16پزشكي

دانشمند کانادایی مدعی ساخت قرص درمان قلب شکسته شد


یکی از محققان دانشگاه مونترال ادعا می کند به دارویی دست یافته است که در ترکیب با یک درمان برای غلبه بر حوادث تراژدیک و تلخ، می تواند قلب های شکسته و داغدار را التیام دهد.

- یکی از محققان دانشگاه مونترال ادعا می کند به دارویی دست یافته است که در ترکیب با یک درمان برای غلبه بر حوادث تراژدیک و تلخ، می تواند قلب های شکسته و داغدار را التیام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، براساس گزارش بی بی سی، یک دانشمند از دانشگاه مونترال ممکن است درمانی را برای قلب شکسته شما به شکل یک قرص داشته باشد.

دکتر آلن برونت معتقد است که با استفاده از یک معالجه و یک مسدود کننده بتا (beta-blocker) که برای کاهش فشار خون استفاده می شود، می تواند بسیاری از دردهای عاطفی افراد را برطرف کند.

این معالجه با دارویی به نام پروپرانولول محقق می شود که یک مسدود کننده بتا است که به طور سنتی برای درمان فشار خون بالا و میگرن استفاده می شود.

برونت به معالجه ای رسیده است که شامل مصرف این دارو حدوداً یک ساعت قبل از آغاز یک جلسه است که در آن، بیمار در مورد احساسات و صدمات خود می نویسد و آن را با صدای بلند می خواند.

برونت به بی بی سی گفت: معمولاً وقتی یک خاطره را به یاد می آورید، اگر چیز جدیدی برای یادگیری وجود داشته باشد، قفل این خاطره باز خواهد شد و می توانید آن را به روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند کانادایی مدعی ساخت قرص درمان قلب شکسته شد

دانشمند کانادایی مدعی ساخت قرص درمان قلب شکسته شد