مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-16اقتصادي

کمک 50 میلیارد ریالی دولت به سازمان های مردم نهاد ایلام


قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: استان ایلام گرچه کوچک است اما به نحوی یک ایران تمام عیار است، ایلامیان در هشت سال دفاع مقدس که امکان توسعه استان و زیربناها وجود نداشت، پایداری کردند.

وی افزود: ایلام سرزمین اربعین است و 62 درصد جمعیت زائران از ایلام تردد می کنند، همچنین سرزمین نفت و گاز و پتروشیمی و منافع ملی است بنابراین همه زیرساخت های ایلام در خدمت ایران است.

استاندار ایلام یادآور شد: طی یک سال اخیر بیش از 160 هزار میلیارد ریال در ایلام سرمایه گذاری با اشتغال بالایی ایجاد شده و نرخ رسمی بیکاری بر اساس مرکز آمار ایران از 17.

6 درصد در سال 91 به 8.

1 درصد در سه ماهه پاییز و در شرایط کنونی 8،5 رسیده است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه آمار بیکاری همچنان جوانان ما را زجر می دهد، گفت: بیشترین تقاضا در استان نیاز مالی و اشتغال است و نقیصه دیگری که در استان وجود دارد آسیب های اجتماعی، خودکشی و تاب آوری کم بین مردم است.

وی تاکید کرد: فعالیت های اجتماعی جوانان و سازمان های مردم نهاد باعث کاهش معضلات اجتماعی و افزایش تاب آوری و استقامت می شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: 470 سازمان مردم نهاد در استان فعال است که در سال 92، سازمان های مردم نهاد 70 مورد و در سال 96 در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیارد ریالی دولت به سازمان های مردم نهاد ایلام

کمک 50 میلیارد ریالی دولت به سازمان های مردم نهاد ایلام