مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-16سياسي

گستردگی حوزه انتخابیه مشهد و کلات به تبلیغات در فضای مجازی رونق داده است


احمد ریواده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاثیر فضای مجازی در فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات غیرقابل اجتناب است با این حال فعالیت های میدانی و فیزیکی نامزدها بیشتر به حضور در مساجد، مراسم و دیدار با مردم محلات و روستاهای حوزه انتخابیه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: نامزدها در این جلسات برای طرح دیدگاه های خود به گفت و گو با مردم می پردازند و در این راستا هر شب مجوزهای بسیار برای برگزاری همایش ها و دیدارهای رودرروی نامزدها در مساجد و فضاهای سرپوشیده شهری و روستایی صادر می شود.

وی به تخلفات احتمالی در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: برای برخورد با تخلفات در فضای مجازی کمیته پیگیری جرایم انتخاباتی در دادگستری خراسان رضوی تشکیل شده و شیوه نامه برخورد با این تخلفات در این کمیته پیگیری می شود.

ریواده افزود: دامن زدن به مطالباتی که خارج از اختیارات نمایندگی باشد یا امکان اجرا نداشته باشد در تبلیغات این دوره بسیار محدود شده است و براساس گزارش های دریافتی از سوی دستگاه قضایی و ستاد انتخابات، کمترین تخلفات در این خصوص مشاهده شده است.

وی ادامه داد: تبلیغات میدانی و در فضای شهری طی روزهای آخر تبلیغات انتخاباتی اوج می گیرد و نامزدها تمام تلاش خود را برای تبلیغات فیزیکی و میدانی به روزهای آخر موکول می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی حوزه انتخابیه مشهد و کلات به تبلیغات در فضای مجازی رونق داده است

گستردگی حوزه انتخابیه مشهد و کلات به تبلیغات در فضای مجازی رونق داده است