مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-16سياسي

از صندلی های خالی بخش «پژوهش» تا یک رهبر ارکستر عصبانی!


چهارمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار شد که عدم استقبال پژوهشگران از نشست های تخصصی و رفتارهای جالب توجه رهبر ارکستر سمفونیک جزو نکات جالب توجه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شنبه بیست و ششم بهمن ماه و در چارچوب چهارمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر که هنوز برای اضافه کردن پسوند بین المللی به آن اما و اگرهایی وجود دارد و فعلاً سلیقه ها حرف اول و آخر را می زند، گروه های مختلف داخلی و خارجی به اجرای برنامه های مختلف خود در تالارهای میزبان جشنواره پرداختند که برخی از آن ها خالی از حاشیه نبود.

ارکستر سمفونیک تهران و رهبر ارکستری که خیلی عصبانی بود! تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران نیز شنبه شب بیست و هفتم بهمن ماه با رهبری مهمان نصیر حیدریان روی صحنه رفت.

این کنسرت بعد از ماجرای پرحاشیه کنسرت قبلی ارکستر سمفونیک تازه ترین اجرای زنده ای بود که این بار هم در غیاب شهرداد روحانی مدیر هنری و رهبر ثابت این مجموعه دولتی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این کنسرت که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاهین فرهت دبیر جشنواره، محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، قبادی مشاور اجرایی معاونت هنری، سید محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صندلی های خالی بخش «پژوهش» تا یک رهبر ارکستر عصبانی!

از صندلی های خالی بخش «پژوهش» تا یک رهبر ارکستر عصبانی!