مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-16اقتصادي

«ال پی جی» توزیعی در حاشیه قزوین، از خارج استان تأمین می شود


برخی افراد از استان های مجاور قزوین اقدام به دریافت و توزیع کپسول «ال پی جی» در حاشیه شهر می کنند؛ در حقیقت سوخت های توزیعی در حاشیه شهر، - ال پی جی توزیعی در حاشیه قزوین، از خارج استان تأمین می شود ایسنا/قزوین معاون بازرسی سازمان صمت گفت: برخی افراد از استان های مجاور قزوین اقدام به دریافت و توزیع کپسول ال پی جی در حاشیه شهر می کنند؛ در حقیقت سوخت های توزیعی در حاشیه شهر، خارج از استان تأمین می شود.

علی اکبر کبیری، معاون بازرسی سازمان صمت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اصلاح قیمت بنزین در فصل سرما انجام شد تأمین و توزیع گاز مایع در مناطق کوهستانی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: برخی از خودروها به صورت غیرمجاز مجهز به ال پی جی بوده و از گاز مایع استفاده می کردند که همین امر تقاضا را برای گاز مایع افزایش داد البته باید بگویم که این اقدام رانندگان قانونی نیست.

معاون بازرسی سازمان صمت خاطرنشان کرد: عرضه کنندگان گاز ال پی جی که در حاشیه شهر فعالیت می کنند ازنظر ما جایگاه صنفی ندارند و ما نمی توانیم آن ها را به عنوان یک فرد صنفی تلقی کرده و طبق قانون نظام صنفی با آنان برخورد کنیم.

وی عنوان کرد: در استان قزوین مراکز عرضه گاز رسمی در شهرهای استان مشخص شده است، در مکان هایی که فاقد مراکز عرضه باشند عامل تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ال پی جی» توزیعی در حاشیه قزوین، از خارج استان تأمین می شود

«ال پی جی» توزیعی در حاشیه قزوین، از خارج استان تأمین می شود