مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-16ورزشي

فدراسیون فوتبال هم «اسکوچیچ» را تحویل نگرفت/ طلاق عاطفی مسئولان!


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی نخستین نشست خبری خود را پشت سر گذاشت که نه تنها مراسم امضا قراردادی نداشت، بلکه در این نشست هم «تنها» بود و از مسئولان فدراسیون کسی او را همراهی نکرد.

- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی نخستین نشست خبری خود را پشت سر گذاشت که نه تنها مراسم امضا قراردادی نداشت، بلکه در این نشست هم تنها بود و از مسئولان فدراسیون کسی او را همراهی نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین نشست خبری دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که برخلاف عرف نخستین نشست ها، هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال کنار او حضور نداشتند و مهمتر اینکه مراسم نمادین امضاء قرارداد هم برای وی اجرا نشد.

پنجمین مربی کروات تیم ملی فوتبال ایران که انتخابش حرف و حدیث فراوانی را به همراه داشت، در طول مصاحبه اش بارها از اعتمادی که به وی شده تشکر کرد اما در پاسخ به پرسشی با محوریت حمایت فدراسیون گفت: چه حمایتی بیشتر از آنکه من را سرمربی تیم ملی کرده اند! اسکوچیچ که جزو گزینه های فدراسیون فوتبال نبود و فاصله مطرح شدن نامش به عنوان یک گزینه تا انتخاب نهایی و معرفی رسمی اش، کمتر از 48 ساعت شد، برخلاف سرمربیان قبلی مراسم معارفه و امضا قراردادی نداشت و در نخستین نشست خبری اش هم هیچ یک از مسئولان رده بالای فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال هم «اسکوچیچ» را تحویل نگرفت/ طلاق عاطفی مسئولان!

فدراسیون فوتبال هم «اسکوچیچ» را تحویل نگرفت/ طلاق عاطفی مسئولان!