مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-16فرهنگي

بزرگداشت فرهاد حسن زاده و رونمایی از دو کتاب


هم زمان با آیین نکوداشت فرهاد حسن زاده، نامزد نهایی دریافت جایزه «هانس کریستین اندرسن 2020»، از دو کتاب «موش سربه هوا» نوشته فرهاد حسن زاده و «پرنده ها و آسمان» نوشته فریده فرجام رونمایی می شود.

- هم زمان با آیین نکوداشت فرهاد حسن زاده، نامزد نهایی دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن 2020 ، از دو کتاب موش سربه هوا نوشته فرهاد حسن زاده و پرنده ها و آسمان نوشته فریده فرجام رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، موش سر به هوا نوشته فرهاد حسن زاده و تصویرگری علی خدایی و پرنده ها و آسمان نوشته فریده فرجام و تصویرگری محمدعلی بنی اسدی، عنوان دو کتابی است که ساعت 15 روز سه شنبه (29 بهمن 1398) در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می شود.

این مراسم با حضور فاضل نظری - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان-، شکوه حاج نصرالله - نماینده شورای کتاب کودک -، روح الله کاظمی زاده - مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون- و تعدادی از نویسندگان و تصویرگران برگزار می شود.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: پرنده ها و آسمان کتاب جدید فریده فرجام نویسنده میهمان های ناخوانده - اولین کتاب کانون که در سال 1345 منتشر شده بود - است که رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت فرهاد حسن زاده و رونمایی از دو کتاب

بزرگداشت فرهاد حسن زاده و رونمایی از دو کتاب